Nermin Delić je autor recenzije “Nijanse mraka” za objavljenu knjigu srpske književnice Jelene Glišić!

Nermin Delić je potpisao recenziju “Nijanse mraka“ na knjigu “Dnevna noć u noćnom danu“ srpske književnice iz Zaječara, Jelene Glišić. Knjigu je objavilo Udruženje književnika Srbije u Beogradu i Galaksijanis u Nišu. Povod za saradnju jeste prijateljstvo recenzenta i autorice knjige koje je proizišlo iz njenog učešće u devetoj sezoni Mili Dueli, najpopularnijeg i najmasovnijeg pjesničkog takmičenja u Jugoistočnoj Evropi.

“Pisati ljubavne pjesme nikada nije bilo lako, jer su motivi onih koji pišu dosta slični, iako doživljaji umiju biti posve drugačiji. Upravo u takvoj simbiozi, dnevno se rodi ponajviše ljubavnih pjesama, ali ih i najviše umre. I nikad ne saznamo za njih, jer podsjećaju… vraćaju… a običan čovjek i jeste sklon mišlju da svaki korak nazad i znači da idemo nazad.

Čitajući knjigu autorice Jelene Glišić, spoznao sam zašto je ljubav jednostavna, a sve oko nje komplikovano. Kada kaže: Pružamo se po delu ukradenog vremena, autorica definiše svemir u kojem živi sretna na momente (i tada nastupi dan, makar mislila o noći), da bi se kasnije povlačila u svoj oklop tuge (gdje kreće noć i mašta o danu), jer ništa osim njenog osjećaja nije tako jednostavno. Izlivi njene emocije su čisti, neisprljani i ne umiju se nositi sa nedostajanjem. Virtuelno živim, / realno umirem lagano… divni su stihovi kojima u svega dva stiha definiše stanje kontrasta u kojem se jedna žena može naći – sve zbog ljubavi.”

Kompletan tekst recenzije se može naći u knjizi (str. 5-7).